با ما در ارتباط باشید: 0314566
مدت زمان مطالعه: 21 دقیقه
گوگل لنز چیست؟ Google Lens چه تأثیری در فروش دارد؟

امروزه شاهد ظهور تکنولوژی‌های بسیاری از ربات‌های کارخانه‌ای گرفته تا خودروهای بدون راننده در دنیا هستیم. گوگل، این پادشاه دنیای جستجو همواره در تلاش است که با ارائه جدیدترین فناوری‌ها کاربران خود را غافلگیر و متحیر کند. یکی از شگفت‌انگیزترین تکنولوژی‌های این شرکت، فناوری گوگل لنز است که از آن به عنوان یکی از ویژگی‌های Google Pixel یاد می‌شود.

این فناوری با کمک قابلیت جستجوی تصویری خود قادر است که اطلاعات تصاویر مختلف را پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. در واقع با کمک تکنولوژی یاد شده می‌توانید درباره هر آنچه در اطرافتان وجود دارد، اطلاعات کسب کنید. اما قابلیت‌های Google Lens به همین یک مورد محدود نیست؛ بلکه این سرویس یک دستیار تمام عیار است که در زندگی روزمره به کمکتان می‌آید. در این مطلب از پونه مدیا قصد داریم که شما را بیشتر با لنز گوگل، قابلیت‌ها و کاربردهای آن آشنا کنیم. در ویدیو زیر توضیح داده ایم که به چه صورت از گوگل لنز برای بهبود سئو سایت و محصولات سایت های فروشگاهی استفاده کنید. در کانال آپارات پونه مدیا می توانید این ویدیو و دیگر ویدیوهای ما را مشاهده کنید.

گوگل لنز چیست

اگر بخواهیم به زبان ساده Google Lens را تعریف کنیم، باید بگوییم که این سرویس یک اپلیکیشن قدرتمند برای جستجوی تصویری است. این تکنولوژی قابلیت تشخیص و ارائه اطلاعات درباره دنیای واقعی و ماهیت تمام اشیا را دارد. این به معنی آن است که گوگل از دریچه لنز تلفن همراه شما دنیای اطرافتان را دیده، درک کرده و به شما اطلاعات مفیدی می‌دهد. در حقیقت، این اپلیکیشن حکم پلی میان دنیای واقعی و دنیای هوشمند وب دارد.
برای مثال اگر دوربین موبایل خود را به سمت یک گل بگیرید و سپس از Google Lens استفاده کنید، علاوه بر شناسایی این گل، پیشنهاداتی با توجه به سوژه مورد نظر به شما خواهد شد. احتمالا اطلاعاتی درباره گلفروشی‌های نزدیک به موقعیت فعلی شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. جالب نیست؟!
شایان ذکر است که رونمایی از این سرویس در اکتبر 2017 انجام شد و در ابتدا فقط ویژه تلفن‌های همراه پیکسل خود گوگل بود. اما بعدها سایر گوشی‌های موبایل هم توانستند از این فناوری استفاده کنند. حال بیایید، ببینیم که لنز Google به این هوشمندی چه کارهایی از دستش برمی‌آید.

گوگل لنز چیست


تاریخچه پیدایش و رشد گوگل لنز تا به امروز

کمپانی Google به طور رسمی سرویس Google Lens را در 4 اکتبر 2017 با پیش‌نمایش برنامه از پیش نصب شده در پیکسل 2 راه‌اندازی کرد. در واقع این سرویس یکی از ویژگی‌های انحصاری گوگل پیکسل در زمان عرضه آن تلفن همراه بود. البته از آن زمان تا کنون، لنز گوگل در اکثر دستگاه‌های اندرویدی و آیفون قابل دسترس است و این اپ را به راحتی می‌توان از Play Store و App Store دانلود کرد.
مهندسان فعال در شرکت Google از ارتقا سرویس‌های خود خسته نمی‌شوند. برای اپلیکیشن Google Lens نیز تا الان آپدیت‌های گوناگونی ارائه شده است و این روند همچنان ادامه دارد. از اطلاعیه‌های منتشر شده مشخص است که تیم فناوری گوگل در حال توسعه بخش جدید education هستند. این بخش آموزشی می‌تواند به دانش‌آموزان و دانشجویان در درک مسائل درسی کمک کند. برای مثال کاربران با کمک این قابلیت می‌توانند مسائل ریاضی خود را حل نمایند. باید منتظر بود و دید که دستاوردهای جدید گوگل در این زمینه به کجا می‌رسد و این شرکت در آینده چطور مردم دنیا را سورپرایز خواهد کرد.

تاریخچه پیدایش و رشد گوگل لنز تا به امروز


کاربردهای گوگل لنز چیست

کاربران می‌توانند از Google Lens برای انجام کارهایی مانند جستجوی اطلاعات درباره اشیا مختلف، تکمیل دکوراسیون منزل، تور لیدر در سفر و حتی حل مسائل ریاضی استفاده کنند. در ادامه درباره برخی از کاربردهای این فناوری صحبت خواهیم کرد:

  • ترجمه: با گرفتن تلفن همراه به سمت متن مورد نظر و با کمک Google Translate به زبان فارسی می‌توانید متن را مستقیما ترجمه کنید. این قابلیت به صورت آفلاین نیز کاربرد دارد.
  • تبدیل تصویر متن‌دار به متن: یکی دیگر از کاربردهای لنز Google تبدیل عکس متن‌دار به متن واقعی است. با گرفتن گوشی موبایل روبروی متن مورد نظر می‌توانید متن داخل عکس را به یک متن قابل ویرایش تبدیل کنید.
  • جستجوگر متن هوشمند: هنگامی که متن یا سوالی را وارد این اپلیکیشن می‌کنید، می‌توانید آن متن را در مرورگر نیز جستجو نمایید. برای مثال اگر به دنبال یافتن معنی یا تعریف یک واژه خاص هستید، از این سرویس می‌توانید برای پیدا کردن اطلاعات دقیق‌تر کمک بگیرید.
  • خرید: اگر در هنگام خرید شاخصه خاصی از کالای مورد نظر را دوست دارید، Google Lens می‌تواند آن شاخصه را در کالاهای مشابه جستجو کند. این نوع جستجو تقریبا برای هر وسیله‌ای در هر برندی قابل دسترسی است.
  • جستجو در اطراف خود: اگر تلفن همراه را به سمت اطراف خود بگیرید، این فناوری مکان و امکانات محیط اطرافتان را شناسایی می‌کند. اطلاعات ارائه شده شامل جزئیات مربوط به رستوران‌ها و غذاهای آن‌ها، فروشگاه‌ها و غیره است.

کاربردهای گوگل لنز چیست
فعال سازی گوگل لنز

برای استفاده از سرویس Google Lens باید افزونه آن را نصب کرده و سپس آن را فعال کرد. مراحل فعال‌سازی این سرویس در اندروید و iOS یکسان است. تنها اپ لنز Google را برای گوشی‌های اندرویدی و iOS باید به ترتیب از فروشگاه Google Play و App Store دانلود کنید.

  • اپلیکیشن Google Lens را باز کنید
  • روی گزینه Get Started ضربه بزنید
  • شرایط و ضوابط سرویس را قبول کرده و روی گزینه Continue کلیک کنید
  • به دوربین تلفن همراه خود دسترسی دهید
  • روی گزینه Allow ضربه بزنید

متاسفانه در ایران محدودیت‌های برای فعال‌سازی این تکنولوژی وجود دارد. اما جای نگرانی نیست. اگر با خطای "این مورد در کشور شما موجود نیست" مواجه شدید، از ترفند زیر برای رفع آن استفاده کنید:

  • کش تلفن همراه را پاک کرده و اطلاعات را از طریق تنظیمات اپلیکیشن Google Play پاک کنید
  • برنامه را بسته و مجددا با استفاده از VPN وارد شوید
  • هم اکنون می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را دانلود کنید

برای فعال‌سازی لنز گوگل در مرورگر وب نیز باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرورگر وب گوگل کروم یا فایرفاکس را باز کنید
  • به فروشگاه Chrome Web Store یا Mozilla Add-ons مراجعه کنید
  • افزونه Google Lens را جستجو کرده و نصب کنید
  • افزونه مورد اشاره را فعال کرده و به صفحه وب مورد نظر خود بروید

فعال سازی گوگل لنز
نشانه فعال بودن گوگل لنز چیست

در برخی تلفن‌های همراه بسته به مدلشان ممکن است که اپلیکیشن لنز Google به صورت پیش‌فرض فعال باشد. برای مثال اگر گوشی موبایل شما از نوع Google Pixel و دارای سیستم عامل به‌روز شده است، نماد Google Lens را در برنامه Google Assistant و همچنین در نوار جستجوی گوگل وجود خواهد داشت. بنابراین اگر این آیکون را روی تلفن همراه و مرورگر خود مشاهده نکردید، احتمالا آن را نصب و فعال نکرده‌اید.
به یاد داشته باشید که وقتی برای اولین بار Google Lens و Google Photos را باز می‌کنید، باید به برنامه اجازه دسترسی به عکس‌ها و ویدیوهای خود را بدهید. از بخش تنظیمات می‌توانید اقدام به خاموش یا روشن کردن این سرویس‌ها در اندروید و کروم کنید.

نشانه فعال بودن گوگل لنز چیست
مترجم گوگل لنز

در حال حاضر Google Lens در برنامه Google Translate جایگزین بخش ترجمه با دوربین شده است. در حال حاضر تغییرات جدیدی برای این دو سرویس برای هر دو نسخه اندروید و iOS منتشر شده است. این یکپارچه‌سازی منطقی به نظر می‌رسد و حکایت از پیشرفت‌های قابل توجه گوگل در فناوری هوش مصنوعی دارد.
یکی از مهمترین کاربردهای گوگل لنز ترجمه اشعار و متون با گرفتن عکس و استفاده از Google Translate است. این ویژگی مخصوصا هنگامی مفید است که شما به کشورهای دیگر سفر کرده‌اید. این سرویس می‌تواند تابلوهای خیابان‌ها، منوها و موارد دیگر را به بیش از 100 زبان دنیا ترجمه کند. لنز ترجمه به طور خودکار زبان نوشتاری را تشخیص داده و ترجمه را مستقیما روی نمایشگر تلفن همراه شما نشان می‌دهد.
همچنین شما می‌توانید لنز دوربین گوشی موبایل خود را به سمت متن مورد نظرتان بگیرید و متن خود را با کلیک روی گزینه Translate به زبان دلخواه ترجمه کنید. امکان استفاده از این قابلیت به صورت آفلاین نیز وجود دارد. این برنامه قابلیت Listen نیز دارد که متن را برای فرد به صورت صوتی پخش می‌نماید. البته این قابلیت در حال حاضر برای زبان فارسی فعال نیست.

مترجم گوگل لنز
دانلود گوگل لنز با لینک مستقیم

برنامه لنز Google یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است که بر اساس آموزه‌های حاصل از مشاهده تعداد زیادی تصویر به کاربران کمک می‌کند. با کمک این سرویس، کاربران درباره آنچه که در محیط اطراف خود می‌بینند، اطلاعات کافی بدست خواهند آورد. امکان نصب این برنامه در گوشی تلفن همراه وجود دارد. در این بخش لینک دانلود گوگل لنز با لینک مستقیم در اختیار شما قرار داده شده است.
کاربران می‌توانند پس از ورود به سایت lens.google به صورت مستقیم برنامه Google Lens را در موبایل خود دریافت کنند. برای این منظور باید بعد از ورود به سایت، کد QR موجود در صفحه دریافت برنامه اسکن شود. نکته جالب این است که برای استفاده از خدمات این سرویس نیازی به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری نیست. این موضوع کار با برنامه مورد اشاره را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

دانلود گوگل لنز با لینک مستقیم
گوگل لنز در سامسونگ

روش‌های زیادی برای دسترسی به اپلیکیشن Google Lens وجود دارد. اما اگر می‌خواهید به طور مستقیم به ویژگی‌ها و قابلیت‌های این فناوری دست یابید، گوگل یک برنامه مستقل با نام لنز گوگل ارائه داده است. نحوه نصب این برنامه بسیار آسان است! تنها کافی است که برای نصب این برنامه روی گوشی‌های اندرویدی سامسوگ به فروشگاه Google Play مراجعه کرده و مراحل نصب را طی کنید.
خوشبختانه این شرکت تغییراتی را در سیاست نرم‌افزاری خود اعمال کرده است. بنابراین امروزه لنز Google روی بیشتر گوشی‌ها قابل استفاده است. راهکار استفاده از این برنامه در تلفن‌های همراه سامسونگ و سایر گوشی‌های اندرویدی به صورت زیر است:

  • راهکار اول دانلود خود اپلیکیشن از فروشگاه Play Store و نصب آن روی موبایل است
  • در برنامه Google Photos نیز به سرویس Google Lens دسترسی دارید. کافی است که پس از باز کردن تصویر مورد نظر، روی آیکون لنز در قسمت پایین برنامه کلیک کنید
  • دستیار گوگل یا Google Assistant نیز از سرویس مورد بحث پشتیبانی می‌کند. این امکان به صورت یک آیکن در پایین و سمت راست صفحه قرار دارد
  • برخی از گوشی‌های اندرویدی سامسونگ و دیگر برندها امکان استفاده مستقیم از لنز گوگل در همان دوربین گوشی را دارند. در این تلفن‌های همراه تنها کافی است که دوربین را باز کرده و در بخش More سرویس یاده شده را فراخوانی کنید

گوگل لنز در سامسونگ
استفاده از گوگل لنز بدون فیلتر شکن

سرویس Google Lens یکی از پرکاربردترین سرویس‌های گوگل است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به جستجو بر اساس تصاویر، امکان تشخیص بیماری‌های پوستی، ذخیره اطلاعات تماس کارت ویزیت‌ها و پوسترها و غیره اشاره کرد. اما متاسفانه در گذشته امکان دسترسی به قابلیت‌های این سرویس برای کاربران ایرانی وجود نداشت. اگر کاربری با IP ایران قصد استفاده از لنز گوگل را داشت، با خطای 403 مواجه می‌شد و تنها راه استفاده از این ابزار تغییر آی‌پی بود. اما به تازگی با پیگیری‌های انجام شده، این فناوری هوشمند در اختیار تمام کاربران ایرانی قرار گرفته است. ایمان رحمتی‌زاده، یکی از مدیران ارشد فایربیس گوگل در سال 1402 با انتشار توییتی این خبر خوش را به اطلاع کاربران ایرانی رساند. بنابراین با رفع این تحریم‌ها، کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به فیلترشکن از قابلیت جستجوی تصویری گوگل استفاده کنند.

استفاده از گوگل لنز بدون فیلتر شکن


مزیت های لنز گوگل برای فروش آنلاین

چند سالی است که بسیاری از کسب‌وکارها برای رشد و توسعه خود به سمت فروش آنلاین سوق پیدا کرده‌اند. در این شرایط گوگل با هجوم ناگهانی مصرف‌کنندگان مواجه شد و به همین دلیل از محصول مبتنی بر هوش مصنوعی خود یعنی لنز گوگل رونمایی کرد. کمپانی Google با رونمایی از این محصول سعی داشت که با ارائه یک تجربه خرید مجازی یکپارچه‌تر به کاربران کمک کند.
کاربران در این سرویس امکان جستجوی تصویری محصولات، اشکال، الگوها یا رنگ‌های موجود در زندگی واقعی و روزمره خود را دارند. افراد می‌توانند از کالاهای موجود در اطراف خود عکس بگیرند تا پیشنهادات مشابه زیادی به آن‌ها نشان داده شود.
Google به تازگی اعلام کرده است که 60 درصد خریدارانی که از تکنولوژی مورد بحث استفاده می‌کنند، حتی زمانی که واقعا قصد خرید ندارند، می‌توانند برای خرید محصولی الهام بگیرند. 48 درصد از این افراد از کالایی مورد پسند خود اسکرین شات گرفته‌اند که حدود 70 درصد آن‌ها بعدا آن محصول را جستجو کرده و خریداری کرده‌اند.
کاربران می‌توانند با فعال‌سازی لنز گوگل می‌تواند از موارد مشابه از نظر زیبایی‌شناسی ایده بگیرند. برای مثال اگر فردی از پرده سالنی خوشش بیاید، می‌تواند از طریق Google Lens از آن عکس گرفته و طرح‌های مشابه و اطلاعات مرتبط با آن‌ها را مشاهده کند. این قابلیت‌ها و عادت‌های رو به رشد کاربران علاقه‌مند به خرید اینترنتی در نهایت باعث افزایش ترافیک سایت‌ها خواهند شد.

مزیت های لنز گوگل برای فروش آنلاین

کاربردهای گوگل لنز در سئو

گوگل لنز یک ابزار قدرتمند است که می تواند به بهبود سئو (بهینه سازی موتور جستجو) کمک کند. گوگل لنز ابزاری قدرتمند است که می تواند به بهبود سئو و جذب مخاطبان بیشتر کمک کند. با استفاده از این ابزار، می توانید تصاویر، محتوا، محصولات و مکان های خود را بهینه سازی کنید و تجربه کاربری بهتری ارائه دهید.

در اینجا به برخی از کاربردهای گوگل لنز در سئو اشاره می کنیم:
1. شناسایی و بهینه سازی تصاویر

گوگل لنز می تواند تصاویر را شناسایی و اطلاعات مرتبط با آن ها را استخراج کند. این قابلیت به شما کمک می کند تا تصاویر وب سایت خود را بهینه سازی کنید و از کلمات کلیدی مرتبط در توضیحات و تگ های ALT استفاده کنید. این کار باعث می شود تصاویر شما در نتایج جستجوی تصویری گوگل بهتر دیده شوند.
2. ترجمه و بهینه سازی محتوا

با استفاده از گوگل لنز، می توانید متن های موجود در تصاویر را ترجمه و بهینه سازی کنید. این قابلیت به ویژه برای وب سایت هایی که محتوای چندزبانه دارند، بسیار مفید است. با ترجمه دقیق و بهینه سازی محتوا، می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید و رتبه بندی سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید.
3. شناسایی محصولات و بهینه سازی فروشگاه های آنلاین

گوگل لنز می تواند محصولات را شناسایی و اطلاعات مرتبط با آن ها را ارائه دهد. این قابلیت به فروشگاه های آنلاین کمک می کند تا محصولات خود را بهتر معرفی کنند و از کلمات کلیدی مرتبط در توضیحات محصولات استفاده کنند. این کار باعث می شود محصولات شما در نتایج جستجوی گوگل بهتر دیده شوند و فروش شما افزایش یابد.
4. شناسایی مکان ها و بهینه سازی محتوای محلی

گوگل لنز می تواند مکان ها را شناسایی و اطلاعات مرتبط با آن ها را ارائه دهد. این قابلیت به کسب وکارهای محلی کمک می کند تا محتوای خود را بهینه سازی کنند و در نتایج جستجوی محلی بهتر دیده شوند. با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با مکان ها و ارائه اطلاعات دقیق، می توانید مشتریان محلی بیشتری را جذب کنید.
5. بهبود تجربه کاربری

استفاده از گوگل لنز می تواند تجربه کاربری وب سایت شما را بهبود بخشد. با ارائه اطلاعات دقیق و مرتبط از طریق تصاویر، می توانید کاربران را بیشتر درگیر کنید و زمان ماندگاری آن ها در سایت را افزایش دهید. این کار به بهبود رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجو کمک می کند.

کاربردهای گوگل لنز در سئو


استفاده از گوگل لنز برای تولید محتوا

با توجه به کاربردهای سرویس لنز گوگل می‌توان از آن برای تولید محتوا استفاده کرد. اما چطور؟

  • پیدا کردن عکس برای محتوا: حتما برای شما هم پیش آمده است که برای یافتن عکس محتوا دچار چالش شوید. چرا از قابلیت Google Lens برای پیدا کردن عکس‌های مرتبط استفاده نمی‌کنید؟ با کمک این برنامه به جای صرف زمان زیاد برای یافتن تصویر می‌توانید روی تولید محتوا تمرکز داشته باشید
  • یافتن اطلاعات درباره محصول خاص: فرض کنید که می‌خواهید درباره محصولی خاص تولید محتوا کنید، اما درباره آن هیچ اطلاعاتی ندارید. اینجا است که لنز گوگل به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید با جستجوی عکس محصول در این برنامه به اطلاعات کاملی در مورد آن برسید

استفاده از گوگل لنز برای تولید محتوا

افزونه های گوگل لنز

گوگل هم اکنون در بخش جستجوی تصاویر از فناوری لنز بهره می‌برد. این فناوری تصویر را جزئی از کوئری دانسته و آیتم‌های داخل عکس را شناسایی و جستجو می‌کند. این تکنولوژی ابتدا برای اپلیکیشن lens راه‌اندازی شد، اما مدتی است که به طور رسمی در جستجوی دسکتاپ نیز استفاده می‌شود.
افزونه‌های Google Lens به جستجو اضافه شده‌اند تا ویژگی‌های نوآورانه‌ای را برای پاسخ به نیازهای کاربران به ارمغان آورند. یکی از فناوری‌های مهم در صفحه جستجو ویژگی Search On Picture است که با استفاده از لنز گوگل به کاربران امکان افزودن متن تایپی به جستجوهای بصری را می‌دهد. با کمک این قابلیت می‌توان درباره آنچه می‌بینید، از گوگل سوال پرسیده و پاسخ‌های مرتبط دریافت کنید.
با اضافه شدن افزونه‌های Google Lens به گوگل کروم یا فایرفاکس در دسکتاپ می‌توانید قسمتی از عکس را جدا کرده و بلافاصله در صفحه نمایش خود مشاهده کنید. برای این منظور از قابلیت search part of the page with google lens استفاده می‌شود. دلیل اینکه نتایج در کنار صفحه نمایش داده می‌شود، این است که می‌توان به بررسی تحلیلی پرداخت. زیرا قسمتی از یک محتوا را برش داده‌اید که در صفحه پیش روی شما قرار دارد و در مقام مقایسه قرار خواهید گرفت. دسترسی به افزونه‌های لنز Google در برنامه‌هایی همچون جستجوی گوگل، Google Photos و حتی در برنامه دوربین Google Pixel نیز امکان‌پذیر است.

 افزونه های گوگل لنز

Google lens جستجوی آنلاین تصویر

گوگل لنز یک سرویس بصری مبتنی بر هوش مصنوعی است که امکان جستجوی آنلاین تصویر مورد نظر را برای شما فراهم می‌کند. پرطرفدارترین شکل این ابزار همان چیزی است که امروزه در دستگاه‌های اندرویدی در دسترس قرار دارد.
برای مثال شما می‌توانید با کمک لنز دوربین گوشی خود از طریق این سرویس از یک لباس در فروشگاه عکس بگیرید، لنز گوگل نتایجی از همان برند و سبک را به صورت آنلاین به شما نشان می‌دهد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد که بهترین معامله را داشته باشید. همچنین اگر می‌خواهید در طول سفر اطلاعات بیشتری از محیط اطراف خود به دست آورید یا بدانید که کدام گیاه خطرناک است، می‌توانید عکس آن را در اپلیکیشن یاد شده جستجو کنید. با این کار اطلاعات مربوط به محیط (شامل بناهای تاریخی، رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره) و اطلاعات مربوط به گیاه مورد نظر را روی صفحه گوشی خود مشاهده خواهید کرد.
ویژگی این ابزار تنها به جستجوی یک تصویر در یک زمان محدود نیست. شما می‌توانید روی یک بخش خالی از اپلیکیشن مورد بحث راست کلیک کرده و در منوی کشویی باز شده گزینه Search images with Google Lens را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با ماوس روی صفحه نمایش کشیده و به جستجوی اسکرین شات گرفته شده در همان لحظه بپردازید. این گزینه بسته به شرایط موجود ممکن است که برای شما مناسب‌تر باشد.

Google lens جستجوی آنلاین تصویر

 

پاسخگوی سوالات شما هستیم سوال شما توسط کارشناسان پونه‌مدیا پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود

4.5
2 امتیاز
ثبت دیدگاه
  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0