با ما در ارتباط باشید: 0314566
مدت زمان مطالعه: 13 دقیقه
سایت ساخت و طراحی لوگو با هوش مصنوعی

طراحی لوگوی مناسب یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که کسب‌وکارها در شروع فعالیت خود با آن روبرو هستند. زیرا یک آرم تجاری عالی علاوه بر معرفی نام برند می‌تواند تا حد زیادی بیانگر نوع خدمات و محصولات هر بیزینس باشد. به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارها در همان ابتدای کار، طراحی نشانه تجاری خود را به یک گرافیست حرفه‌ای می‌سپارند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی شرایط بسیار تغییر کرده است. یکی از پرکاربردترین دستاوردهای فناوری‌های نوین، ساخت لوگو با هوش مصنوعی است. در حال حاضر هر کسی با کمک AI می‌تواند بدون اینکه ذره‌ای دانش و تجربه در زمینه گرافیک داشته باشد، لوگو تجاری بیزینس خود را طراحی نماید. تعداد بیشماری سایت ساخت و طراحی لوگو با هوش مصنوعی وجود دارند که در ادامه چند نمونه از بهترین‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم. پیش از استفاده از این ابزارها بهتر است که با انواع سایت و اپلیکیشن دیزاین لوگو آشنا شوید. چرا که تنها در این صورت می‌توانید متناسب با نیاز خود، بهترین ابزارها را انتخاب نمایید. 

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان

برخی از سایت‌های سازنده لوگو با هوش مصنوعی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما بعضی دیگر از این پلتفرم‌ها در ازای ارائه امکانات خود پول دریافت می‌کنند. از آنجایی که کاربران ایرانی با پرداخت هزینه‌های دلاری با چالش همراه هستند، همواره به دنبال ابزارهای رایگان می‌گردند. چند نمونه از سایت‌های رایگان ساخت آرم تجاری با Ai عبارتند از: 

Wix Logo Maker: این ابزار هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهد که پس از خروجی گرفتن از طرح پیشنهادی، برای طراحی نام برند خود، ویرایش‌های متنوعی را روی آن انجام دهند. کاربران پس از پیاده‌سازی ادیت‌های دلخواه می‌توانند از طرح نهایی در 8 فرمت خاکستری، تک‌رنگ و تمام رنگ یا در چندین تم مجددا خروجی بگیرند. 

DesingEVO: این سایت با کمک داده‌های موجود در تنظیمات خود، کاربران را در انتخاب الگوی مورد نظرشان یاری می‌کند. همچنین ابزار مورد اشاره این فرصت را به کاربران می‌دهد که متناسب با اهداف و سبک برندشان، ویرایش‌های متنوعی را در آرم تجاری خود پیاده نمایند. این ادیت‌ها شامل افزودن اشکال مختلف و تغییر آیکون‌ها هستند. 

Looka Logo Maker: این سایت رایگان بر اساس پرسش‌هایی که از کاربران در خصوص کسب‌وکارشان می‌پرسد، سبک‌های رایج در حرفه مورد نظر را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید به منظور نشان دادن اهداف بیزینس خود به مخاطبان، شعار کاریتان را به لوگو اضافه کنید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این ابزار در میان کاربران، امکان ادیت نامحدود طرح‌ها است. 

Tailor Brands: این سایت به واسطه داشتن تنظیمات منظم و قابل درک، پروسه طراحی و ساخت لوگو با هوش مصنوعی را به کاری آسان و لذت‌بخش تبدیل کرده است. این ابزار امکانات متعددی از جمله مجموعه‌ای متنوع از آیکون، فونت، سبک و رنگ را به شما ارائه می‌دهد. 

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان

 معروف ترین سایت هوش مصنوعی طراحی لوگو

سایت‌های دیزاین لوگو با Ai ابزارهای قدرتمندی هستند که ضمن تسریع پروسه ساخت، طرح‌هایی منحصربه‌فرد تولید می‌کنند. از آنجایی که هزینه طراحی لوگو توسط گرافیست‌های حرفه‌ای بالا است، استفاده از این ابزارها می‌تواند یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه به حساب آید. در واقع بسیاری از سایت‌های ساخت آرم تجاری با هوش مصنوعی نه تنها هزینه‌ای ندارند، بلکه زمان زیادی نیز از شما نمی‌گیرند. برخی از معروف‌ترین سایت‌های هوش مصنوعی طراحی نشانه تجاری در زیر معرفی شده‌اند: 

  • LogoAi: LogoAi یک سایت ساخت و طراحی لوگو با هوش مصنوعی است که رابط کاربری ساده‌ای دارد. از جمله امکانات این ابزار می‌توان به قابلیت دیزاین لوگو موشن یا متحرک، امکان انجام ادیت‌های متنوع، امکان استفاده از بیش از 50 فونت مختلف و آپلود فونت دلخواه اشاره کرد. برای استفاده از این سرویس نیازی به پرداخت هزینه نیست، اما برای دانلود فایل لوگو نیاز به خرید اشتراک دارید. 
  • LogoMaster: سرویس LogoMaster در کمتر از 5 دقیقه یک طرح تجاری باکیفیت را به شما ارائه می‌دهد. این سرویس با توجه به اطلاعات دریافت کرده از سوی کاربر می‌تواند آرم مورد نظر خود را دیزاین کند. امکان ادیت سریع و پشتیبانی از فونت‌ها و ابزارهای متنوع از مهمترین امکانات این سایت هستند. این سرویس بیش از 100 قالب، 100 آیکون، بیش از 15 پالت رنگی و بیش از 100 فونت متنوع دارد. 
  • BrandMark: یکی دیگر از معروف‌ترین ابزارهای آنلاین طراح آرم با هوش مصنوعی، BrandMark نام دارد. این وب‌سایت به کاربران اجازه می‌دهد که به سرعت یک آرم تجاری منحصربه‌فرد برای کسب‌وکارهای خود ایجاد کنند. امکانات این سایت همچون مجموعه‌ای متنوع از قالب‌ها، آیکون‌ها، فونت‌ها و رنگ‌ها به کاربران این فرصت را می‌دهند که طرح‌هایی متناسب با سلیقه و نیاز خود و برندشان بسازند.

معروف ترین سایت هوش مصنوعی طراحی لوگو

با کیفیت ترین سایت هوش مصنوعی ساخت لوگو

امروزه برای طراحی یک لوگوی حرفه‌ای نیازی نیست که حتما یک گرافیست باشید. در ادامه چند نمونه از باکیفیت‌ترین سایت‌های هوش مصنوعی ساخت لوگو را به شما معرفی کرده‎ایم تا با کمک آن‌ها یک آرم تجاری عالی را برای راه‌اندازی برند یا محصولات آتی خود بسازید. 

Designs.AI: با استفاده از سرویس هوش مصنوعی چندمنظوره Designs.AI می‌توانید تصویر، ویدیو و لوگو بسازید. این ابزار امکانات ساده‌ای را برای ویرایش در اختیار شما قرار می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید آرم تجاری خود را شخصی سازی کنید. همچنین در این سایت به مجموعه‌ای گسترده از فونت‌ها و سبک‌ها دسترسی خواهید داشت که دست شما را برای طراحی باز می‌گذارند. در نهایت شما می‌توانید طرح نهایی را با فرمت‌های SVG، PNG، PDF و JPG دانلود نمایید. 

در صورتی که اشتراک ماهانه این سرویس را بخرید، می‌توانید تمام موارد برندینگ شامل رسانه‌های اجتماعی، برند استوری و موکاپ‌های لازم را با آرم خود مدیریت کنید. از دیگر ویژگی‌های کلیدی این سرویس می‌توان امکان استفاده از بیش از 10 هزار آیکون، قابلیت تنظیم محل قرارگیری نمادها و امکان استفاده از بیش از 20 پالت رنگی آماده را نام برد. 

Logobean.com: سرویس هوش مصنوعی Logobean.com رابط کاربری پیچیده اما قدرتمندی دارد و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال چرخاندن و برگرداندن قسمت‌های مختلف آرم و تنظیم سایز و محل قرارگیری آن از امکانات این سرویس هستند. یکی دیگر از خوبی‌های Logobean این است که پس از دیزاین یک لوگو، آن را در حالت‌های مختلف (برای مثال روی پس‌زمینه روشن یا تاریک) نمایش می‌دهد. مهمترین ویژگی‌های Logobean عبارتند از:

    • دارای 5 پالت رنگی اصلی و 20 پالت رنگی زیرمجموعه آن‌ها
    • دارای مجموعه‌ای متنوع از آیکون و فونت
    • امکان دانلود طرح با فرمت‌های SVG و PNG
    • نمایش بسته‌بندی و ظاهر محصولات مربوط به برند
    • سازگاری با فونت‌های گوگل

با کیفیت ترین سایت هوش مصنوعی ساخت لوگو

مزایای طراحی لوگو رایگان آنلاین

ابزارهای طراحی لوگو رایگان آنلاین به واسطه امکاناتی که دارند، به تمامی افراد فارغ از مهارت‌های گرافیکی و هنری‌شان در ساخت صفر تا صد آرم تجاری کمک می‌کنند. در این بخش مهمترین مزایای استفاده از این ابزارها را برشمرده‌ایم: 

  • کاهش هزینه‌ها: این ابزارها خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بنابراین هر شخص بدون نیاز به کمک طراحان حرفه‌ای می‌تواند نشانه تجاری کسب‌وکار خود را ساخته و بخش قابل توجهی از هزینه‌ها را کاهش دهد. 
  • صرفه‌جویی در زمان: طراحی دستی آرم‌های تجاری زمانبر است. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی و ساخت نشانه تجاری خود دارند. این ابزارها در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین و باکیفیت‌ترین آرم تجاری را ارائه می‌دهند. 
  • ارائه ایده‌های متنوع: سایت ساخت و طراحی لوگو با هوش مصنوعی با جمع‌آوری داده‌های مربوط به حوزه‌های کاری مختلف و همچنین سلیقه کاربران می‌تواند به شما ایده‌های متنوعی متناسب با اهدافتان ارائه دهد. 
  • خلق طرح‌های متمایز: ابزارهای هوشمند با اجتناب از الگوهای سنتی، آرم‌هایی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنند. این سرویس‌های Ai با ارائه و ادغام راهکارهایی جدید، نشانه‌های تجاری خلاقانه و یونیک به وجود می‌آورند. 
  • ایجاد طرح‌هایی متناسب با داده‌های ورودی: ابزارهای رایگان آنلاین طراحی لوگو با استفاده از داده‌های خود قادر به رفع نیازهای صنایع و حوزه‌های کاری گوناگون هستند. این سرویس‌ها اجازه می‌دهند که کاربران آرم‌هایی با مفاهیم مختلف ساخته و سپس هماهنگ با ماهیت برندشان، آن‌ها را شخصی سازی کنند. 
  • عدم نیاز به مهارت‌های تخصصی: برای اینکه از امکانات و قابلیت‌های ابزارهای هوش مصنوعی ساخت لوگو استفاده کنید، نیازی به داشتن مهارت‌های گرافیکی تخصصی ندارید. این پلتفرم‌ها با کمک امکانات گسترده خود به ساخت لوگو با هوش مصنوعی پرداخته و در سریع‌ترین زمان ممکن، آرم‌هایی باکیفیت مطابق با نیازهای کاربران در اختیارشان قرار می‌دهند. 

مزایای طراحی لوگو رایگان آنلاین

اپلیکیشن لوگو ساز حرفه ای رایگان

اگر از نظر مالی هزینه طراحی لوگو را ندارید یا صرفا می‌خواهید یک لوگوی جذاب را برای مدت کوتاهی در پروفایل خود قرار دهید، به سراغ سایت‌ها و اپلیکیشن‌های رایگان بروید. برخی از بهترین اپلیکیشن‌های حرفه‌ای طراحی و ساخت لوگو اندروید و آیفون عبارتند از: 

  • DIY COLOR PALETTE LOGO MAKER: کاربر با استفاده از این ابزار آنلاین می‌تواند به راحتی و به صورت خودکار یک آرم تجاری منحصربه‌فرد بسازد. در این سرویس سریع و رایگان مجموعه‌ای از رنگ‌ها و الگوهای آماده در دسترس است که با کمک آن‌ها می‌توانید یک لوگوی جذاب و باکیفیت برای بیزینس یا پروژه خود ایجاد کنید. قابلیت تغییر رنگ، فونت و الگو از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن هوش مصنوعی است. همچنین DIY COLOR PALETTE LOGO MAKER امکان انتخاب از میان قالب‌های متنوع و پیش‌فرض را برای آرم‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 
  • CANVA: اپلیکیشن و سایت ساخت و طراحی لوگو با هوش مصنوعی Canva یکی از ابزارهای قدرتمند در زمینه ساخت لوگوهای منحصربه‌فرد است که قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دسترسی به مجموعه‌ای از قالب‌های آماده، تصاویر، آیکون‌ها، شکل‌ها و خطوط و همچنین امکان ویرایش رنگ، فونت، اندازه و شکل‌دهی‌ مختلف از مهمترین قابلیت‌های این ابزار رایگان هستند. طرح‌های ساخته شده توسط Canva را می‌توانید با فرمت‌های گوناگون ذخیره کرده و در وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، کارت ویزیت و جاهای دیگر با ابعاد دلخواه استفاده کنید. 
  • IBIS PAINT X: اپلیکیشن طراحی گرافیکی Ibis Paint X ابزاری رایگان و آنلاین است که مختص دستگاه‌های موبایل طراحی شده است. برخی از گزینه‌های در دسترس این ابزار عبارتند از: 
    • دارای قابلیت‌های متنوع برای رسم، حذف، رنگ آمیزی و تغییر سایز 
    • امکان ایجاد و مدیریت لوگوهای چند لایه و با تغییرات مستقل
    • امکان افزودن فونت‌های مختلف به آرم‌ها و ویرایش آن‌ها. 
    • دسترسی به پالت‌های رنگی متنوع

 اپلیکیشن لوگو ساز حرفه ای رایگان

در پایان، طراحی لوگو با هوش مصنوعی نه تنها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به سادگی و با هزینه‌ای کمتر، هویت بصری خود را شکل دهند، بلکه امکان خلاقیت و شخصی‌سازی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. با توجه به تنوع ابزارها و امکاناتی که این پلتفرم‌ها فراهم می‌کنند، هر فردی می‌تواند به راحتی لوگوی مناسب خود را طراحی کند و برندش را به شکلی متمایز معرفی نماید. بنابراین، بهره‌گیری از این فناوری نوین نه تنها زمان و هزینه را صرفه‌جویی می‌کند، بلکه امکان دستیابی به طرح‌های خلاقانه و متناسب با نیازهای خاص هر کسب‌وکار را نیز فراهم می‌آورد.

پاسخگوی سوالات شما هستیم سوال شما توسط کارشناسان پونه‌مدیا پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود

5
۱ امتیاز
ثبت دیدگاه
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0